Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 15:02:08 +0300

Tere!

Muhu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05427 
aadressile Saare maakond, Muhu vald, Mäla küla, Värava (Puurkaev) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Puurkaev teekaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26974910>  (menetlus nr: 
429717), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Muhu Vallavalitsus) või menetleja (LUDVIK MÕTLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister